Om jobbet
Affärsområdet Produkt består idag av 6 medarbetare som arbetar inom sälj, innesälj och som administratör. Vi tar emot förfrågningar och order ifrån kunder och internt som ska hanteras. Vi har en egen webshop som vi arbetar administrativt i och orderlägger ifrån. Affärssystemet Pyramid och TOPdesk är vårt primära arbetsverktyg.
Hos oss står service och kunden alltid i fokus. Vi är ett härligt gäng som främjar arbetsmoral, arbetsglädje och är hjälpsamma mot varandra.
Rollen som innesäljare och administratör
Arbetet som innesäljare och administratör innebär att ha många bollar i luften och att kunna prioritera arbetet på ett självgående sätt. Som innesäljare är du vår en av våra primära kontakter för kollegor och kunder, som ansvarar för att ta proaktiva kontakter med kunder. Stark teamkänsla, högt tempo och trevligt kundbemötande kännetecknar arbete hos oss. Vi lär oss av varandra genom utveckling och skapar resultat tillsammans. Som administratör får du jobba i vår webshop med att sätta upp bland annat sortiment för våra kunder och hantera orderläggning.
Vi söker dig som
- Har tidigare erfarenhet inom IT
- Har tidigare erfarenhet av försäljning, gärna mot företag
- Har tidigare erfarenhet av orderprocesser
- Är kundserviceminded och har en god social förmåga
- Gillar att samarbeta och vill bidra till att nå våra gemensamma mål
- Har ett flexibelt förhållningssätt och gillar att ha många bollar i luften
- B-Körkort
Det är meriterande om du har erfarenhet inom pyramids affärssystem.
Placeringsort: Jönköping
Omfattning: heltid
Arbetstid: 08:00-17:00, måndag-fredag
Anställningsform: visstidsanställning, projektanställning
Enstaka tjänsteresor kan förekomma
Sista ansökningsdatum: 15/11
Vi genomför intervjuer löpande
Ansök via nedanstående formulär senast den 15/11

OM INVID
Välkommen till INVID - mer än bara en IT-partner. Genom vår genuina kompetens inom IT har vi sedan vår begynnelse 1995 omdefinierat begreppet IT-partner. Vårt rykte av framgång mäts inte bara i siffror, utan i de djupa relationerna med våra kunder och den bestående tillfredsställelsen de känner när de samarbetar med oss.
Varför? För att INVID är mer än bara teknik. Vi är en sammansättning av passion, engagemang och expertis. Med en omsättning på 275 MSEK och ett dream-team av 120 talanger fördelade över nio platser i Sverige - är vi din länk till framtidens IT.
Vad har INVID att erbjuda dig? En plats där din nyfikenhet blir till upptäckter. En plats där ditt driv att ständigt lära blir till otaliga möjligheter för personlig och professionell tillväxt.

Vill du veta mer om vad vi gör och vad som är på gång?
Skriv upp dig här, så får du ta del av nyheter, tips och trix och inbjudningar.