Sponsring
INVIDs syn på sponsring är att vi skall uppfattas för det vi är. En ledande och ansvarstagande aktör som baserar insatser utifrån våra tre kärnvärden; Personliga, engagerade och kompetenta.
Samhällspåverkan
På samma sätt som vi arbetar med CSR – Corporate Social Responsibility – strävar vi hela tiden efter att ta ansvar för hur vår verksamhet påverkar samhället, miljön och våra olika intressenter även i vårt sponsringsupplägg.
Önskad dialog?
Vi på INVID stämmer löpande av våra aktuella sponsorsamarbeten fram tills årsskiftet.
Mot den bakgrunden skall man kontakta oss senast den 31 augusti om man önskar föra en dialog med oss gällande sponsring för närmast följande kalenderår.
Det innebär att det nu är för sent att ansöka om sponsorsamarbeten under 2023. Fr.o.m. 1:a september i år är det endast ansökningar inför 2024 som kan komma i fråga.

Kontakt
Kontakten tas via formuläret nedan.
Välkommen med ditt förslag och motivering som tar avstamp från ansvarstagande kärnvärden och ett affärsmässigt samarbete som skapar mervärden för båda parter.

