AMEa - Programvaror för arbetsmarknadsenheter

Underlättar och effektiviserar administrativt arbete för dig som arbetar på en kommunal arbetsmarknadsenhet

AMEa - INVID Gruppen

Programvaror som underlättar och effektiviserar administrativt arbete

AMEa är programvaror som underlättar och effektiviserar administrativt arbete för dig som arbetar på en kommunal arbetsmarknadsenhet.

I stället för att lägga fokus på krånglig teknik, installationer, uppdateringar och supportsamtal kan du lägga fokus på dina arbetsuppgifter.

Systemen är webbaserade molntjänster och vi tar ansvar för drift, lagring och säkerhetskopiering av data, användarstöd och vidareutveckling av tjänsterna.

Men hur fungerar det? Det är enkelt. Du betalar en fast månadskostnad och kan enkelt skala systemet efter behov och budget.

Varför ska du ha AMEa?

Varför ska du ha AMEa? Våra konsulter som utvecklar programvaror för arbetsmarknadsenheter har stor erfarenhet inom området och känner till de utmaningar som finns och behöver hanteras.

Utöver att leverera programvaror kan vi bidra med stöd, förslag och nya lösningar som kan utveckla programvaran att passa dig ännu bättre.

AMEa har ett stort antal standardrapporter såsom KAA, vilket underlättar rapportering till verksamhetschefer och politiker samt har funktioner som uppslag mot SPAR - vilket möjliggör snabbare handläggning och insatser, för en mer sömlös kedja av information.

AMEa följer ISO27001 och GDPR.

AMEa - INVID Gruppen (1)

Är du nyfiken?

Läs mer om våra AMEa-programvaror här.

Vill du ha mer information om AMEa - Programvaror för arbetsmarknadsenheter?

Samtliga tjänster inom Smarta processer

AMEa Etablering

Underlättar integrationsprocesser och sköter dokumentation och uppföljning kring mottagning av ny­an­län­­da.

AMEa WEb

Ett system för smidig och effektiv insamling och hantering av persondata.

Automatisering (DPA/RPA)

Vi ökar din effektivitet och sänker dina kostnader.

Beslutsstöd

Vi bearbetar och synliggör data för bättre beslut.

ePI Produktions-uppföljningssystem

Öka din produktionseffektivitet och sänk produktionskostnaderna.

Health-check och nulägesanalys

Leder dig till affärssystem som är skräddarsytt efter just din verksamhet.

Intranät

Inspirera, kommunicera och samarbeta – tillsammans.

Ledningssystem och dokumenthantering

Säkerställ rätt dokument och version till verksamheten.

Onlineutbildning

Är er personal tillräckligt utbildad? INVID erbjuder tillsammans med vår partner en rad digitala utbildningar för att förbättra er kompetens och med det produktionseffektivitet.

PoV (Proof of Value)

Här börjar din digitala resa. Vi hjälper dig med förstudie, mätning, pilotstudie och en nulägesanalys.

Pyramid Business Studio - Affärssystem

Möter dina behov inom ekonomi, information och verksamhets- och beslutsstöd.

Rådgivning och strategi

Vi hjälper företag till en smartare och produktivare vardag.

Samarbete och kommunikation

Vi förenklar och effektiviserar företagens vardag.

Smart Industri 365

Vi mäter, förbättrar och utvecklar er produktion.

SommarAMEa

En smidig lösning för insamling och hantering av sommarjobb och feriearbeten.

Verksamhetskonsulting - Affärssystem

Identifierar behov, flöden och processer.

Verksamhetsoptimering/ Konsulting - Smart Industri 365

Optimerar verksamheter och ökar lönsamheten.

Visselblåsare

En genomtänkt Visselblåsarstrategi hjälper dig ha bättre koll på din organisation.

Kontakta oss om du vill få tillgång till ett system som underlättar och effektiviserar administrativa uppgifter på en kommunal arbetsmarknadsenhet.

Linus Berglund

Småland

Linus Berglund

Affärsomådeschef - Verksamhetsstöd

+46 (0)36-440 54 37

E-post

Jan Lilljegren (2)

Göteborg

Jan Lilljegren

Plats- och Försäljningschef

+46 (0)70-328 95 98

E-post

Hans Skoglund

Stockholm

Hans Skoglund

VD och verksamhetsutveckling

+46 (0)8-506 003 15

E-post

Vill du veta mer om vad vi gör och vad som är på gång?

Skriv upp dig här för något, eller några, av våra nyhetsbrev, så får du ta del av nyheter, tips och trix och inbjudningar.